Mozartkulor!

Nu är jag precis hemma från 'skinkgympan', en helt vanligt gymixgympa de har döpt om nu till jul. Efter att ha ätit en mycket god ryggbiff ska jag sätta mig och spela Mario Kart.

Imorgon ska jag och Sofia (http://sisandsis.blogg.se) gå på stan, vi ska hitta julklänningarna som inte har hittats. Helst av allt skulle jag vilja ha en unik, skräddarsydd och exklusiv klänning, men sånt protesterar min plånbok åt. Ska iallfall köpa nytt mousse och hårspray.

Idag fick jag även klart mina mozartkulor, som såg ca. ut såhär:
Ursäkta för den otroligt dåliga kvaliten på bilderna, hade ingen annan kamera än min egen mobil ...



Kommentarer
Postat av: MARKUS

fett

2009-12-24 @ 21:09:29
Postat av: Mimmi

MM jättegott

2010-01-01 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0