Sjuk!

Nu är jag sjuk, igen. Jag vet inte vad som händer med mig, jag blir sjuk hela tiden. Har inte haft feber på två år, och plötsligt vaknar jag med 39 grader ;/. Nu skulle jag vara frisk, så blir man sjuk igen - det suger ._.


Bild från Google


Jag som skulle träffa min lilla häst imorgon. Antagligen blir det inte så nu, eftersom jag är sjuk och allt. Jag hoppas att jag blir frisk snart.
Har Btw knappt sovit ett skit. Vaknade klockan 00.05 för att jag hostade. Gick upp och tog ett glas vatten. Sedan vaknade jag igen, efter en halvtimme, och då kunde jag inte somna om. Så nu sitter jag här, i min lilla ensamhet, och håller på att somna.

Jag fick iallafall en cokladkalander igår, så nu har jag tagit en chokladbit till frukost, iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0