Uppdatering!



Som ni ser har jag inte hunnit blogga, pg.a skolan och min fritid har tagit upp all min tid!

Min dag har varit tråkig. Jag lyckades komma undan med matteläxan. (Som jag gjort, men 'missat' - inte mitt fel x]) och vi jobbade med våra mål. Jag kommer jag faktiskt byta mentor nästa år.
Nu jobbar jag på helt fel håll. Som ni kanske förstår är jag inte lite trött, och efter en kort natt så har jag värdens sömnbrist. Tyvär.
Ville bara att ni skulle veta att jag levre, och hinner nog skicka ett inlägg efter jag har kommit hem från min lucia. Jag får ju inte glömma M's P eller Glee C: .

Ska som sagt till Ekohallen imorgon, och sen börjar jag skola 07.30, så hinner inte skriva förens kväll ._.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0