Långfredag


2 April idag, lov - härligt det! Har ju faktiskt inte lurats något igår, det är ju så omoget..? Skojja bara ;) .


Hopptävlingen gick väl okej, Lino, hästen jag red, var helt crazy - klättrade på väggarna och sprang runt. Vägrade som ni förstår två gånger på första hindret, en på tredje. Eftersom det var Clear Round så fick alla köra färdigt, lyckligtvis.
Personligen var jag inte så nöjd med vare sig min prestation eller hästens. Lino, som vanligvis är cool lugnt och snäll var helt, som sagt, galen. Galoppera i fel galopp, taktade och vägrade att lyssna. Har själv inte sett viden på mig när jag red, så kan inte säga så mycket om mig. Förövrigt gick det bra.

Hörde med två kompisar att när de tävlade med sina egna hästar i.. någon liten stad nära K-hamn, tror jag, så jag var inte ensam med att rida en galen häst. Dock var min ena kompis häst, som vanligt, helt exemplarisk..

Hälsade även på en nära släkting på sjukhuset, så vi åkte till karlskrona. Åt även på McDonalds, mums! Det är ju ett tag sen ;)



Kommer blogga som en tok - förhoppningsvis - denna veckan, så ni kommer inte slippa mig alls! 


Jag och Florida för några veckor sen, visst ser man att jag är förstor för henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0