Måndag!

Nu är jag hemma, satt och väntade på min mor och syster utanför hennes klassrumm eftersom de hade utväcklingssamtal.
Det första jag gjorde var att slå i mitt huvud i brevlåde'taket'. Behöver jag ens förklara hur det gick till?
Sen har jag ätit mig mätt på muffins, jag förväntar mig att gå upp ca. 10 kg på en vecka. Tror ni jag lyckas? Det tror inte jag..




Nog pratat om min vikt, idag ska jag inte göra någonting iallafall. Tabbade ju mig totalt igår, så har en stor bula på min fot. Inga bra. 
Iallafall har jag snart fått magrutor, eftersom jag skrattar nästan hela tiden när jag umgås med 'rätt' personer. Jag tror jag är en ganska utflippad person eller något, för jag skrattar mer än nödvändigt. Hälften av tiden jag är med Johanna så är vi gangsters och går runt och miffar oss. Den andra halvan skrattar vi... 
Samma sak med jag och min syster, vi gör mycket tillsammans, och skrattar minst lika mycket. Det är härligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0