Vid restaurangen

Snodde en kompis dator, så nu kan jag blogga lite friare. Har inte än kommit på hur man ansluter webbcammen, men det fungerar nog.

Skidåkningen är fantastisk, två dagar, det har varit sol i två dagar, men nu är allting väldigt dimmigt. Trillade tre gånger igår, så jag kan knappt åka ändå. Knät, ni vet..
Var uppe vid åtta igår för att få åka skidåkning från hotellet, där chefen bjuder på skidlektion för alla hotellgäster. Mysigt! Niu blir det ingen skidåkning för mig, iallafall.

Jobbar på en svenskauppgift, som jag senare kommer skriva in. Och även på NS.


Har även fått svar på min medryttarannons, från en tjej som känner en som behöver hjälp.. Undrar vem? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0