På rutchbanan.. BILDBOMB!

BILDBOMD MED BILDER FRÅN RUTCHKANAN! Självklart vågade jag åka ;)





Det var jag som var tvungen att börja åka. Satt på mina vantar.. Jätteläskigt!

Jag sitter i rutch-kanan -> vägrar att åka ner!

Äntligen nere... Påmarken.. *Suck*

Stolt? Absolut! Elins tur!


Och så var Elin nere, men hon lyckades iallafall stå upp..

Jävlar vilken balans den tjejen har!

Tillslilnad på mig, ramlar ju igen när jag ska ta kort, och Jonna nappar
 åt sig kameran istället ...

Bilden säger allt - åk inte om du inte vill riksera skador!

Glashalt, här ramlar alla !

Alla de här övermarkerade ansikterna *suck*. Elin, Lisbeth och Jonna
åker skridskor med gympaskor.

Jonna spexar och ska ta emot Elin, som är påväg.

Gissa varför inte Jonna fick en julklapp i julklapp? ;)

Elin och Jonna dansar.. Tango?

Jag går ner i spagat, wotch!

Vi fyra :)


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello!



Mysig blog...



kram / Nicki

2010-01-21 @ 19:26:23
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Elvira Eriksson

Fin blogg!:)

2010-01-21 @ 19:39:44
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0