Svar på frågestund..

Här är svaren på några frågor..


Vilka bloggar läser du? :) kram
Bessie svarar.. Det är olika, just nu blir det ju Krille, Foki, Kissies och hela högen. Dock kollar jag bara de intressantaste inläggen. Sen mina kompisars, och några andra (:

Har du egen häst?
Bessie svarar.. Nej, just nu säger mina föräldrar bara nej, så det blir lilla Florida som sköthäst. 

- Varför började du blogga?
Bessie svarar.. Hmm... Svår fråga. För att jag ville ha någonting att skriva ner mina tankar, och samtidigt få folk att få vet mig. När jag började blogga var jag defenitivt säker på saken, eftersom jag läst bloggar tidigare.

- Vilken är din favorit affär?
Bessie svarar.. BikBok, GinaTricot, Nelly's.. Listan är lång, men i den byhåla jag bor i finns det inte mycket sånt ;).

- Och vilken är din favorit blogg?
Bessie svarar.. Det var svårt.. AmandaVarDet har jag följt ganska länge, men också Serion. Det är olika, beroende på ämnet.

Har du pojkvän?
Bessie svarar.. Inte för tillfället.

Vad gillar du för slags bloggar?
Bessie svarar.. Alla bloggar som har roliga inlägg och som skriver olika. Det är ju roligt att läsa olika.

Hur länge har du haft blogg?
Bessie svarar.. Lite mer än en månad.

Var bor du?
Bessie svarar.. Hemma, förtillfället. Jag ju trots allt inte så gammal, så mitt hem duger ;)

Hur gammal är du? Kram!
Bessie svarar.. Det bror på vad du tänker på. Folk tycker jag är femton i huvudet, men jag har humor som en treåring. Jag föddes året 1997, därför är jag, egentligen, tolv år. Vad trodde du? :D

Har du syskon?
Bessie svarar.. Jag har två syskon, en lillasyster och en storebror.

Har du någon allra bästa vän?
Bessie svarar.. Absolut! Men jag värdesätter ingen, utan har många som jag bara säger 'kompisar'.

Hur ska en bra bloggerska/ bloggare vara enligt dig? :D
Bessie svarar.. Skriva detaljerat och nogrant. Lägga ut många bilder och lyssna på vad läsarna tycker .



Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att få veta lite mer om dig

2010-01-08 @ 12:36:39
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0