Hur många följer/besökare?

Godmorgon..
Jag har sovit ganska dåligt, och sent i natt så fick jag för mig att mublera om mitt rum. Jag lever iallafall, men det blev ingen bloggning igår eftersóm jag ville umgås medmin familj osv. Privata anledningar, ni vet? ;)
                                               
Jag går rätt på sak, iallafall;
Vet ni hur många följare bloggen har?
Vet ni hur många besökare bloggen har, varje dag?


Jag har 8 st. trogna följare, som nästan funnits där till start. Men, nu är det så att jag hade bara 4 besökare. Hur kan det komma sig? 

Så jag ber er, alla bloggföljare, följ inte bloggen om ni inte vill läsa den. Jag vill ha mina läsare och följare för att de vill se, inget annat. 

Nu ska jag blogga som sjutton, Dagens låt, Citat, outfit och mycket mer. Ska nog fixa ihop en header och design, håll tummarna, med andra ord ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0