Ridlägret


Hästarna i hagen, första dagen var vi där på kvällen och bara fotade..


Lillen, katten som åt upp Elins skinkmacka.


sjuk bild på fina Zadok (utalas Sadock), hästen jag fick rida.


Zadok


Zadok var den enda hästen med flugtäcke, vilket gjorde att jag kände igen honom superlätt!



Zadok



Emilie med sin "Maggan" (svart)
Jessica med Cleo (fux med bläs)


Romance


Crocket


Det var minst sagt stökigt där vi bodde.


Elin lovade att filma när jag red dressyrprogrammet eller hoppade, men
det blev inte av.


Schäfern Amina och Tollaren Siri

 

Vi åt jättemycet godis; de hade en kiosk där!


Första bilden på mig osminkad.. Jag ser lite ut som en kräfta? .__.





Barbacka påväg till hagen, sista ridturen.


Kommentarer
Postat av: hanna :)

sv: okej :) jag tyckte bara att det såg ut som att det skulle kunna komma in lite flugor ;D men säger du det så ;P

2010-07-03 @ 20:39:58
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0