Kan Paow kan jag!

Gammalt, hittade den i utkast. Tydligen från Paulina Danielsson's blogg. Roligt -> Har tråkig ;)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jaha, krya på dig då!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Aja, säkert lika sant som att du inte är låt på M*****

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Har Markus hotat dig?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tur för han är inte lagd åt samma håll som dej :-)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vem är du egentligen?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Varför frågar du just mig? P;

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vad händer ikväll..

8. Vad vill du höra mest av allt?
Slutar vi halv eller hel imorn?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Mitt tema är snyggast

10. Din romantiska replik?
Går du kvart i?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Vad heter din blogg? :] <3

 


Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Tackar! Använd bra schampoo och balsam, såna som säljs hos frisörer eller på internet. Just nu använder jag mig utav Lanzas schampoo & balsam det är jätte bra! kosta på dig en dyr men bra hårinpackning och använd 1-2 ggr i veckan :)

2010-03-17 @ 09:30:03
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag använder comviq mest eftersom man då får obegränsat till alla inom comviq vilket är bra eftersom både jag och min pojkvän har det :)

2010-03-17 @ 09:57:20
URL: http://hejnettyy.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Haha okej ;) Nej jag gör väll inte så mycket mer med det, inte nu iallafall hehe :)

2010-03-17 @ 10:25:02
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0