Tivoli!

                                                       Bilder från Tivoli - I fredags!



I bussen . En sk. problembild (;
Johanna och jag satt och sjöng och pratade, jag läste ut mig GossipsGirl bok.


Vi köpte nästan först ett sockervadd som var nästan 1 m.
Han som stod i kiosken var supergullig, men sa varenda gång en mening som man inte alls kunde gissa sig till.
Det visade sig, när vi för trdje gången köpte sockervadd, att han sagt ;
"Säg stop" och vi stått och kollat på honom.. 

 
Vet ni hur många sockervadd jag åt den dagen? :]


Lunch, underbar!



Vårt matställe..


Efter maten satte jag i mig en hel äppelklubba, innan vi åkte några bergochdalbanor till.


Johanna köpte en slash som smakade jätteilla, eftersom hon gjorde den själv.. Smakade beskt, sen smälte den.


Kommentarer
Postat av: ebba

Guuud vad gott med sockervadd! :D

2010-05-17 @ 17:08:40
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0