Tosselilla

Var på Tosselilla idag, kom hem 19.00, därav jag bloggar så sent. Igår var jag med Johanna, fotbollstränad einte eftersom jag hade ont i min fot.

Klassresa på Tosselilla var underbart kul! Det blev mycket skratt och mitt umgänge pekar mot blått! (; (ursäkta för de dåliga bilderna, men jag hade inte tid att koncentrera mig..)




Tja,, Moltas i badbyxor, Johanna i baddräkt, Kajsa i bikini och jag i.. Tjaa?





Vi stod i kö i en halvtimme, när vi var nästförst så kom dem och sa att den var avstängd, öppnade om en timme, så då åkte vi den senare.

...Vi åkte den här 10 miljoner gånger..


Det tog ett tag för mig att förstå att bilden låg på sned. Vi åkte ett tåg för max 40 kilo, vi chansade på att det höll.. :D

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv hehheh:p

2010-06-09 @ 12:39:44
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0