.. sjuk ..






År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du – Öhm, 155-165 :}
Vem var du kär i - Ingen faktiskt
Hade du nån pojk-/flickvän – Jo, i en vecka, typ ^^
Vad brukade du göra på fritiden – Var seriös, som jag brukar .______________.
Vilka umgicks du med – Vänner ;*
Var allt bättre då – Njaa...
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Venne C:
Har du förändrats – Yeah..


Nu:
Vad har du för hårfärg – Blondare
Hur lång är du? – ingen aning? -.'-
Vem är du kär i – I mina tår :D
Har du nån pojk-,/flickvän - Neej! x}
Vad brukar du göra på fritiden – Bloggar, umgås, fördriver tiden :D
Vilka umgås du med – Klasskompisar, bv(s) :Z
Hur ser du ut? – *Host* - bilden D:

 

Har du:
Kysst någon – Hahah, det beror på vem/när/hur :D
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Haha om jag har!
Ljugit för en bra vän – Jag kör bara med vita lögner.. :D
Svikit någon – Tyvär ^___^

Vem:
Skrev du senast till på msn – Molle :D
Kramade du senast – Johanna
Sov du hos senast – Hemma...?
Vill du vara just nu - Frisk / Upptagen V:
Ringde dig senast – Ellan ... tror jag..

Vad:
Drack du senast – Vatten -.'-
Köpte du senast – GG P;
Gjorde du igår – Såg på tv ´_`
Ska du göra imorn – Sova i klassrummet slash bli frisk .§.
Vill du göra just nu – Vara social.. med min tv *_*
Åt du senast – Morot..
Är närmast dig som är rosa – Ett papper -.'-

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Yeah!
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Inte vad jag kommer ihåg, sånt förtränger jag..

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Tyvärr..
Jag har smugit ut utan lov - Antagligen,
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Tror inte det, iallafall (;
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Kan vi säga (;
Jag har fuskat i ett spel – Absolut!
Jag har struntat i ett prov – Jaaaoo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Haha, det beror på ? £:
Jag har druckit alkohol – Vad jag kommer ihåg det som {;
Jag har tagit medecier mot drepression – Neej..?
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Öhm, skulle man kunna säga.
Jag har vaknat gråtande – Nej..
Jag har somnat gråtande – Nej…
Jag hatar begravningar - Nej, de ärinte så farligt som man tror.
Jag har sett någon dö - Neeej
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja

DÖDEN:

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- Satsningen som juniorryttare

Sv: Haha det står "Transportskydd i transporten", inte att vi ska ha med själva transporten :P Hade varit lite knasigt ;)

2010-05-05 @ 12:08:06
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv: joo vi är systrar;)

2010-05-05 @ 16:51:17
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0