Dagens Fråga!

Fråga:   
               Amelia
om Har inget att göra..:
              Hur/varför kan du inte tro på kärlek vid första ögonkastet?

Svar:
              Tja, det är väl mer att jag bara inte tror på det. Tror ju knappt på äkta kärlek, eftersom jag nog aldrig upplevt det. "Men det kommer", som de flesta säger.  Men jag har, (konstigt nog) kommit fram till en stensäker anledning.
Vid kärlek vid första ögonkastet går man ju bara efter ögonkastet, eller hur? Man går efter personen ser ut. Det borde inte vara riktig kärlek.
Enlig mig säger ögonen allt, inga ögon kan ljuga. Men hur kan man se ögonen vid kärlek vid första ögonkastet? Det är väl insidan som räknas, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0