Hemma från en jobbig dag.

Idag är nog inte min favoritdag. På morgonen vaknade jag fel och var supertrött, när jag väl kom upp så åt jag frukost och sprang ner för att platta håret.

Jag hittade inga rena kläder, så tillslut tog jag mina jeans och en skjorta, innan jag borstade tänderna och började akutplatta håret. Sen fick man slänga ner platttången och gympakläderna. Hann inte göra så mycket, så jag fick senare skynda mig till grannen, Emmy, för att vi skulla ha sällskap till skolan.

 Lyckligvis kom jag i tid, men var stressad och anfådd, med inte den bästa frisyren.  Inte bra!
Vi skulle ha gympa, så drog mig senare till gympasalen. Där visade jag sig att ag tagit fel byxor, istället för mina pumabyxor så hade jag tagit mina nästan genomskinliga hotpants, som jag använder när jag tränar hemma. Sen spelade vi basket, och självklart så gick det inte bra därheller. Tycker ju inte ens om basket? :o

Sen, efter, var alla såklart väldigt hungriga, och då visade sig att det var kött och stuvade makaroner. Eftersom jag inte gillar något av det så pustade jag ut, eftersom jag visste att det fanns vanliga makaroner också. Men inte fanns det det. "Det är slut!" Då blir jag galen!

Så nu har jag kommit hem, hämtat sis och försökt rycka upp mig. Vi hörs!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0