Banan!





Såhär såg alltså banan ut. Det bestod av 7 hinder och 8 språng. Vid krysset åkte jag av. Med andra ord  sprang Pinnen lite fel (;
Hindrerna:

1. En trippelbarr, ingen problem alls,
2. Ett rättupstående, grönt. Pinnen hoppade det utan problem.
-> 3./7. Det 'läskigaste' hindret. Många åkta av eller blev utvägrade, eftersom det var ganska brett.
4. Ett enkelt, vanligt hinder. Det var svårt att komma helt rätt, och man var tvungen att korta upp och styra ganska mycket. Det var där efter jag ramlade av.
5. Ett kryss, det var full fart så jag la knappt märka till det.
6. Ett ett enkelt rättuppstående.
-> 7./3.  Där tappade jag kontrollen, och Pinnen rusade iväg.
8. Ett svartvitt hinder vi aldrig kom över, precis innan mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0