Hon ångrade sin medverkan i "Hollywood-fruar"!

Har ni hört det senaste? Inte? Ja men, kika inlägget då! Jag tycker det är bullshit!

Anna Anka blev känd genom serien på tv 3. Själva serien blev Succé, men Anna blev både älskad och hatad av de svenska tittarna. 

Anna ångrar att hon tackade ja till att medverka i "Svenska Hollywoodfruar"


Måndagen den 11 Maj intervjuade Hans Wiklund de medverkande hollywoodfruarna Maria Montazami, Päivi Hacker, Lena Bolton och Anna Anka. Där berättade Paul Ankas f.d fru att hennes medverkan hade inneburit en massa saker, och svaret var att hon tveklöst ångrade att hon ställt upp. "Jag har förlorat min frihet", säger Hollywood frun.

Hon påstår att medverkandet har kostat henne dyrt och att tittarna har fått en felaktig bild av henne.

Anna berättar att hon i sitt nya pogram 'Anna söker assisten' vill visa upp den hon är. "Det var viktigt att de får se en annan sida av mig", förklarade hon.

Anna Anka slog igenom i succéserien "Svenska Hollywoodfruar" förra året och har blivit både risad och rosad av de svenska tv-tittarna.

Vad tror ni om det? Jag tror det är skitsnack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0