Test 8]

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Kärlek-vid-första-ögonkastet, motorer och bloggdesigner
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Mobil, näsdukar och godispapper
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, Stallet.Se och musik :)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka jorden runt, bli kär och köpa egen häst.
Tre saker jag kan: Rida, skratta och messa
Tre saker jag inte kan: Byta galopp, göra bloggdesigner och hoppa 140 cm i höjdhopp. 
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Jeremih - Birthday Sex , Butterfly Fly Away - Miley Cyrus , Love is Gone - David Guetta
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Göra bloggdeisgner, byta galopp och rita hästar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0