Sliten och Slapp


Nu är jag hemma, men flög inte hem, eftersom det hade varit ett vulkanutbrott på Island. Askan blåste in till UK, så ni fattar nog vad som hände..  Istället tog vi tåg, åkte i ca. 24 timmar och det blev inte mycket sömn.

Jag har handlat ganska mycket, men jag är 2 par skor, 4 par trosor, 2 bh:ar, 5-7 tröjor, 2 byxor och ett antal andra saker rikare, så det blev inte så mycket som jag trodde.


I bussen sov jag dåligt, eftersom det var en tjutande unge som skrek oavbrutet i 3 timmar. Nu är jag äntligen hemma, och det är jag väldigt glad över. Det har ändå varit en underbar resa!


Hittar ingen alls bild, men pubelicerar upp bilder från resan senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0