Söndag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj bloggen! :'D


Skojja bara, jag är trött som vanligt, vaknade halv tio, det tar emot.
Fick en underbar påsk igår, vi hade roligt vi alla.


Dages planer idag ska en kompis från sthlm komma hit - hennes två småsyskon och mamma, bara. Sen ska vi sätta upp vår studsmatta (Vet ni att man kan sova på en studsmatta över natten på samrarna? Det  gjorde jag och Kajsa..) och sen ska vi åka upp till karlskrona och hälsa på sjukhuset, sen ska vi över och träffa Calle och Erik, tror jag de heter. Det var han som lärde mig spela Turk..

Vad ska ni hitta på idag? :D


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Nja som vanligt, runt 100 kr:)

2010-04-04 @ 16:48:08
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: moa

tack så mycket :) jag är 18, fyller 19 i år. Själv då? :D

2010-04-04 @ 23:34:54
URL: http://mmooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0