Lista:

1. Hur bor du?
Mitt ute på landet -.-

2. Vad är din favoritefterrätt?
Muffins..

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?
Ingen anuing, sno andras superkrafter?

4. Hemmafest eller utgång?
Utgång


5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nej, inte speciellt ofta.

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Ja, många saker, oftast..

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?
Ingen aning.. Kläder?

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?
Kaniner..

9. Gick du för inriktning i gymnasiet?
-

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?
Ingen aning, bloggare :'D

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Framåt, alltid

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?
Det beror på vilket tillfälle..

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Nej.. ;O


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?
Både och!

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Jag sjunger, något..

16. Pratar du i sömnen?
Nej

17. Vad hade du helst velat få i present?
En dator

18. Är du ärlig när du bloggar?
Alltid

19. Har du vunnit pengar någongång?
100 kronor..?

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Ingen aning (a)




Drar till stallet nu, vi ses, suckers! ;)  


Kommentarer
Postat av: Carrolized

sugen jag blev på muffins nu ju :(

2010-02-17 @ 19:36:00
URL: http://carrolized.blogg.se/
Postat av: Cassandra

haha åhh! muffins är min favoritmat också ;D

2010-02-18 @ 09:29:07
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Josefine´s life!

Har du stoleken 38 på klackar och intresserad av stilrena och billiga till ett mkt bra pris? kika in hos mig !!!

2010-02-20 @ 12:55:55
URL: http://www.yoursooofine.bloggplatsen.se
Postat av: Gustav

gud vilka roliga svar! Du svarar ju knappt!

2010-02-21 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0